הנתונים נחשפים: 'קול חי' ו'קול חי מיוזיק' מובילות בפער ענק
יונתן שורק 5 Comment on הנתונים נחשפים: 'קול חי' ו'קול חי מיוזיק' מובילות בפער ענקנתוני מדד INDOX נחשפים: תחנות "קול חי" ו"קול חי מיוזיק" ממשיכות להוביל בציבור החרדי בסיעתא דשמיא עם כ-30% האזנה כל אחת. מתוך כלל מאזיני "קול חי" – 37.5% נמנים על הציבור הספרדי, 28.7% על הציבור הליטאי, 19.5% על הציבור החסידי. מתוך כלל מאזיני "קול חי מיוזיק" – 35.7% מהציבור הספרדי, 32.4% מהציבור הליטאי, 18.1% מהציבור החסידי.
התכניות האחרונות
- אפריל 2024
- מרץ 2024
- פברואר 2024
- ינואר 2024
- דצמבר 2023
- נובמבר 2023
- אוקטובר 2023
- ספטמבר 2023
- אוגוסט 2023
- יולי 2023
- יוני 2023
- מאי 2023
- אפריל 2023
- מרץ 2023
- פברואר 2023
- ינואר 2023
- דצמבר 2022
- נובמבר 2022
- אוקטובר 2022
- ספטמבר 2022
- אוגוסט 2022
- יולי 2022
- יוני 2022
- מאי 2022
- אפריל 2022
- מרץ 2022
- פברואר 2022
- ינואר 2022
- דצמבר 2021
- נובמבר 2021
- אוקטובר 2021
- ספטמבר 2021
- אוגוסט 2021
- יולי 2021
- יוני 2021
- מאי 2021
- אפריל 2021
- מרץ 2021
- פברואר 2021
- ינואר 2021
- דצמבר 2020
- נובמבר 2020
- אוקטובר 2020
- ספטמבר 2020
- אוגוסט 2020
- יולי 2020
- יוני 2020
- מאי 2020
- אפריל 2020
- מרץ 2020
- פברואר 2020
- ינואר 2020
- דצמבר 2019
- נובמבר 2019
- אוקטובר 2019
- ספטמבר 2019
- אוגוסט 2019
- יולי 2019
- יוני 2019
- מאי 2019
- אפריל 2019
- מרץ 2019
- פברואר 2019
- ינואר 2019
- דצמבר 2018
- נובמבר 2018
- אוקטובר 2018
- ספטמבר 2018
- אוגוסט 2018
- יולי 2018
- יוני 2018
- מאי 2018
- אפריל 2018
- מרץ 2018
- פברואר 2018
- ינואר 2018
- דצמבר 2017
- נובמבר 2017
- אוקטובר 2017
- ספטמבר 2017
- אוגוסט 2017
- יולי 2017
- יוני 2017
- מאי 2017
- אפריל 2017
- מרץ 2017
- פברואר 2017
- ינואר 2017
- דצמבר 2016
- נובמבר 2016
- אוקטובר 2016
- ספטמבר 2016
- אוגוסט 2016
- יולי 2016
- יוני 2016
- מאי 2016
- אפריל 2016
- מרץ 2016
- פברואר 2016
- ינואר 2016
- דצמבר 2015
- נובמבר 2015
- אוקטובר 2015
- ספטמבר 2015
- אוגוסט 2015
- יולי 2015
- יוני 2015
- מאי 2015
- אפריל 2015
- מרץ 2015
- פברואר 2015
- ינואר 2015
- דצמבר 2014
- נובמבר 2014
- אוקטובר 2014
- ספטמבר 2014
- אוגוסט 2014
- יולי 2014
- יוני 2014
- מאי 2014
- אפריל 2014
- מרץ 2014
- פברואר 2014
- ינואר 2014
- דצמבר 2013
- נובמבר 2013
- אוקטובר 2013
- ספטמבר 2013
- אוגוסט 2013
- יולי 2013
- יוני 2013
- מאי 2013
- אפריל 2013
- מרץ 2013
- פברואר 2013
- ינואר 2013
- דצמבר 2012
- נובמבר 2012
- אוקטובר 2012
- ספטמבר 2012
- אוגוסט 2012
- יולי 2012
- יוני 2012
- מאי 2012
- אפריל 2012
- מרץ 2012
- פברואר 2012
- ינואר 2012
- דצמבר 2011
- נובמבר 2011
- אוקטובר 2011
- ספטמבר 2011
- ינואר 2011
ארכיון תוכניות
פוסטים אחרונים
- פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו
- ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח
- מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון
- ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים
- למחרת התאונה; בן גביר תוקף: "באולפנים היו חוגגים"
תגיות
נתוני ההאזנה לתחנות הרדיו החרדי של מדד המדיה INDOX, נחשפים לראשונה, וכמו בסקרים דומים שפורסמו בשנים האחרונות, תחנות "קול חי" ו"קול חי מיוזיק" ממשיכות בסיעתא דשמיא להוביל את המדיה החרדית באחוזים גבוהים.
מנתוני INDOX עולה, כי כ-54% מכלל הציבור החרדי מאזין לתחנות הרדיו במהלך השבוע, ומתוך סך המאזינים, שיעור החשיפה בציבור החרדי של שתי תחנות הרדיו – "קול חי" ו"קול חי מיוזיק" הוא הגבוה ביותר: "קול חי" עם 29.04%, "קול חי מיוזיק" עם 28.99%, בפער ניכר מול שאר התחנות.
אחריהן, בסדר יורד, ניצבות התחנות קול פלי 20.61%, קול ברמה עם 20.32%, כאן מורשת 11.77%, גלי ישראל 7.53%.
בפילוח פנים מגזרי, עולה כי 66% מהציבור הספרדי מאזין לתחנות רדיו, וכך גם 53% מהציבור הליטאי ו-37.6% מהציבור החסידי. מתוך כלל מאזיני "קול חי" – 37.5% נמנים על הציבור הספרדי, 28.7% על הציבור הליטאי, 19.5% על הציבור החסידי. מתוך כלל מאזיני "קול חי מיוזיק" – 35.7% מהציבור הספרדי, 32.4% מהציבור הליטאי, 18.1% מהציבור החסידי.
מנכ"ל קבוצת "קול חי", אבי רוזן: "בהודיה לבורא עולם, אנחנו שמחים להמשיך ולהיות כלי התקשורת המוביל בציבור החרדי המזכה את עם ישראל סביב השעון בשיעורי תורה, אמונה וביטחון ושידורי שמחה לצד תוכן מוסיקלי עשיר. בס"ד נמשיך להוביל את העשייה הברוכה הזו עוד שנים רבות, באמצעות הצוות המקצועי והמיומן של קבוצת קול חי, העושה עבודת קודש בכל שעות היממה ובכל ימות השנה"
מדד המדיה INDOX (The Ultra-Orthodox media index) הוא מדד מדיה חדשני עצמאי ובלתי תלוי, העוקב אחר צריכת המדיה של הקהל החרדי על כל גווניו. מחקר זה הוא פרי שיתוף פעולה של חברת המחקר אסקריא בהנהלת הסוקר דודי דרור עם נתי יעקובי, מומחה מידע שיווקי ומנכ"ל יפעת בקרת פרסום לשעבר. מטרת המדד היא להציג את דפוסי צריכת המדיה של המגזר החרדי ובכך לאפשר לחברות ולמשווקים לבצע סגמנטציה מדויקת של קהלי היעד ולבצע אופטימיזציה של תקציב המדיה בפרסום המגזרי.
נשמח אם נוכל לשמוע את רדיו קול חי באיזור חיפה קרית אתא
אין על קול חי בעולםםםם
יפה מאוד
אין עליכם קול חי אתם אלופים מגיע לכם בצדק תואר זה
אלופים ובעזקת השם תמשיכו להיות פס הקול של כולנו