הנתונים נחשפים: 'קול חי' ו'קול חי מיוזיק' מובילות בפער ענק

יונתן שורק 5 Comment on הנתונים נחשפים: 'קול חי' ו'קול חי מיוזיק' מובילות בפער ענק

נתוני מדד INDOX נחשפים: תחנות "קול חי" ו"קול חי מיוזיק" ממשיכות להוביל בציבור החרדי בסיעתא דשמיא עם כ-30% האזנה כל אחת. מתוך כלל מאזיני "קול חי" – 37.5% נמנים על הציבור הספרדי, 28.7% על הציבור הליטאי, 19.5% על הציבור החסידי. מתוך כלל מאזיני "קול חי מיוזיק" – 35.7% מהציבור הספרדי, 32.4% מהציבור הליטאי, 18.1% מהציבור החסידי.

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נתוני ההאזנה לתחנות הרדיו החרדי של מדד המדיה INDOX, נחשפים לראשונה, וכמו בסקרים דומים שפורסמו בשנים האחרונות, תחנות "קול חי" ו"קול חי מיוזיק" ממשיכות בסיעתא דשמיא להוביל את המדיה החרדית באחוזים גבוהים.

מנתוני INDOX עולה, כי כ-54% מכלל הציבור החרדי מאזין לתחנות הרדיו במהלך השבוע, ומתוך סך המאזינים, שיעור החשיפה בציבור החרדי של שתי תחנות הרדיו – "קול חי" ו"קול חי מיוזיק" הוא הגבוה ביותר: "קול חי" עם 29.04%, "קול חי מיוזיק" עם 28.99%, בפער ניכר מול שאר התחנות.

אחריהן, בסדר יורד, ניצבות התחנות קול פלי 20.61%, קול ברמה עם 20.32%, כאן מורשת 11.77%, גלי ישראל 7.53%.

בפילוח פנים מגזרי, עולה כי 66% מהציבור הספרדי מאזין לתחנות רדיו, וכך גם 53% מהציבור הליטאי ו-37.6% מהציבור החסידי. מתוך כלל מאזיני "קול חי" – 37.5% נמנים על הציבור הספרדי, 28.7% על הציבור הליטאי, 19.5% על הציבור החסידי. מתוך כלל מאזיני "קול חי מיוזיק" – 35.7% מהציבור הספרדי, 32.4% מהציבור הליטאי, 18.1% מהציבור החסידי.

מנכ"ל קבוצת "קול חי", אבי רוזן: "בהודיה לבורא עולם, אנחנו שמחים להמשיך ולהיות כלי התקשורת המוביל בציבור החרדי המזכה את עם ישראל סביב השעון בשיעורי תורה, אמונה וביטחון ושידורי שמחה לצד תוכן מוסיקלי עשיר. בס"ד נמשיך להוביל את העשייה הברוכה הזו עוד שנים רבות, באמצעות הצוות המקצועי והמיומן של קבוצת קול חי, העושה עבודת קודש בכל שעות היממה ובכל ימות השנה"

מדד המדיה INDOX (The Ultra-Orthodox media index) הוא מדד מדיה חדשני עצמאי ובלתי תלוי, העוקב אחר צריכת המדיה של הקהל החרדי על כל גווניו. מחקר זה הוא פרי שיתוף פעולה של חברת המחקר אסקריא בהנהלת הסוקר דודי דרור עם נתי יעקובי, מומחה מידע שיווקי ומנכ"ל יפעת בקרת פרסום לשעבר. מטרת המדד היא להציג את דפוסי צריכת המדיה של המגזר החרדי ובכך לאפשר לחברות ולמשווקים לבצע סגמנטציה מדויקת של קהלי היעד ולבצע אופטימיזציה של תקציב המדיה בפרסום המגזרי.



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    נשמח אם נוכל לשמוע את רדיו קול חי באיזור חיפה קרית אתא

  2. 2

    אין עליכם קול חי אתם אלופים מגיע לכם בצדק תואר זה

  3. 1

    אלופים ובעזקת השם תמשיכו להיות פס הקול של כולנו